ACR przedstawia system do e-sprzedaży i e-komunikacji

Dom mediowy ACR należący do Grupy K2 wprowadził do swojej oferty narzędzie do prowadzenia działań akwizycyjnych, sprzedażowych i retencyjnych przy pomocy internetu.

Zanox XS to produkt niemieckiej firmy zanox.de AG, specjalizującej się w rozwoju i prowadzeniu zintegrowanych, bazujących na wynikach systemów e-sprzedaży i e-komunikacji. Jest to rozwiązanie umożliwiające pełne prowadzenie działań akwizycyjnych, sprzedażowych i retencyjnych przy pomocy interaktywnych kanałów komunikacji.

W początkowej fazie na rynek polski wprowadzone zostaną trzy rozwiązania: Zanox PRM (marketing afiliacyjny), Zanox Mail@ oraz PayTip (marketing rekomendacyjny).

- Zainteresowanie nowym produktem wśród naszych klientów jest bardzo duże. Wynika to również z faktu, iż zainteresowanie samym marketingiem partnerskim w Polsce rośnie i będzie się rozwijać podobnie jak w innych krajach europejskich - mówi Jolanta Zaczek, dyrektor zarządzający ACR.

Pierwszym projektem na bazie platformy Zanox XS jest program dla apteki internetowej Dom Zdrowia. Obecnie budowana jest sieć partnerów, którzy na swoich witrynach internetowych będą zamieszczać różnego rodzaju formy reklamowe Domu Zdrowia, umieszczone na platformie Zanox XS.