A.pl wprowadzi wyszukiwarkę Fablo
-
- 13.01.2011, godz. 14:55
Internetowe delikatesy spożywcze jako pierwsze w Polsce wprowadzą nowy standard wyszukiwania produktów dla e-commerce. Inteligentna narzędzie Fablo, pozwoli sprawdzić, jaki wpływ na zachowanie klientów ma sprawniejsze wyszukiwanie produktów.

Delikatesy A.pl jako pierwsze skorzystają z Fablo
Polecamy:
- E-commerce: A.pl dba o linię swych klientów
- Delikatesy w sieci - testujemy internetowe sklepy spożywcze
Zobacz też:
A.pl będzie pierwszym sklepem internetowym w Polsce, który wypróbuje to nowe narzędzie. W okresie testów, będzie korzystać ze starej i nowej wyszukiwarki równocześnie.
Wdrożenie pozwoli wykazać w jaki sposób jakość wyszukiwania wpływa na decyzje zakupowe, jak skrócenie procesu zakupów przekłada się na efektywność sprzedaży i z czego te zmiany wynikają - mówi Jakub Milewski, koordynator e-commerce w A.pl Internet S.A.
Klienci internetowych sklepów spożywczych mają z reguły określoną listę zakupów i nie szukają nowych produktów. Igor Dzierżanowski z Fablo przekonuje, że ich wyszukiwarka może być rozwiązaniem tego problemu branży e-commerce.
Klienci sklepów internetowych niechętnie korzystają z wyszukiwarek w sklepach, ponieważ nie działają. Jeżeli otrzymają narzędzie, które pozwala szybko i intuicyjnie przeglądać asortyment sklepu, daje przewidywalne wyniki i błyskawicznie prezentuje poszukiwane produkty, zaczną z niego korzystać podnosząc wartość koszyka - mówi Dzierżanowski.