Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

A.pl wprowadzi wyszukiwarkę Fablo

Internetowe delikatesy spożywcze jako pierwsze w Polsce wprowadzą nowy standard wyszukiwania produktów dla e-commerce. Inteligentna narzędzie Fablo, pozwoli sprawdzić, jaki wpływ na zachowanie klientów ma sprawniejsze wyszukiwanie produktów.

Wyszukiwarka firmy Fablo, podobnie jak ta znana z Google, potrafi odgadnąć, o co chodziło autorowi zapytania, nawet jeśli zostało ono sformułowane błędnie lub nieprecyzyjnie. Wyposażona w funkcję instant, prezentuje wyniki na stronie już w trakcie wpisywania tekstu.

A.pl będzie pierwszym sklepem internetowym w Polsce, który wypróbuje to nowe narzędzie. W okresie testów, będzie korzystać ze starej i nowej wyszukiwarki równocześnie.

Wdrożenie pozwoli wykazać w jaki sposób jakość wyszukiwania wpływa na decyzje zakupowe, jak skrócenie procesu zakupów przekłada się na efektywność sprzedaży i z czego te zmiany wynikają - mówi Jakub Milewski, koordynator e-commerce w A.pl Internet S.A.

Klienci internetowych sklepów spożywczych mają z reguły określoną listę zakupów i nie szukają nowych produktów. Igor Dzierżanowski z Fablo przekonuje, że ich wyszukiwarka może być rozwiązaniem tego problemu branży e-commerce.

Klienci sklepów internetowych niechętnie korzystają z wyszukiwarek w sklepach, ponieważ nie działają. Jeżeli otrzymają narzędzie, które pozwala szybko i intuicyjnie przeglądać asortyment sklepu, daje przewidywalne wyniki i błyskawicznie prezentuje poszukiwane produkty, zaczną z niego korzystać podnosząc wartość koszyka - mówi Dzierżanowski.