Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

A Ty skąd mikroblogujesz?

Co dziesiąty użytkownik Twittera w Stanach Zjednoczonych korzysta z serwisu podczas jazdy samochodem, a 17% osób wysyła "twitty" będąc w łazience lub toalecie - wynika z deklaracji uczestników badania przeprowadzonego przez Crowd Science na podstawie miesięcznej aktywności w serwisie.

Według badania przeprowadzonego przez Crowd Science korzystanie z serwisów społecznościowych oraz mikroblogowych przez amerykańskich internautów w wielu przypadkach nosi znamiona uzależnienia. 46% badanych przyznało, że wielokrotnie w ciągu dnia sprawdza co dzieje się na Twitterze i bardzo często wykorzystuje w tym celu inne niż pecet urządzenia mobilne.

O ile nie dziwi wynik, że ponad połowa "twitterowców" (56%) korzysta z serwisu podczas godzin pracy - tak fakt, że 17% robi to w łazience lub toalecie może budzić pewne zaskoczenie. Okazuje się także, że w ciągu minionego miesiąca co dziesiąty użytkownik Twittera (11%) mikroblogował podczas kierowania samochodem, a nieco mniej internautów (9%) korzystało z niego podczas zajęć szkolnych. W 8% przypadków "twitty" wysyłane były z teatru, a w 3% z uroczystości o charakterze religijnym, a także z: autobusów szkolnych i środków transportu publicznego, hoteli oraz bibliotek i restauracji - czyli generalnie skąd się da.

Inne badania, przeprowadzone przez firmę Retrovo, potwierdzają mobilność użytkowników serwisów społecznościowych i mikroblogowych. Okazuje się, że wśród internautów poniżej 35 roku życia, popularne jest zarówno korzystanie z Facebooka lub Twittera podczas jazdy samochodem (40% wskazań!), jak również podczas randki (34%), a nawet po uprawianiu seksu (36%). W tej grupie wiekowej "twitterowcy" sprawdzają co dzieje się w serwisie przynajmniej 10 razy dziennie.

Źródło: http://www.emarketer.com