96% internautów zna Onet.pl , 91% - WP.pl
-
- Magdalena Górak,
- 29.11.2004, godz. 14:00
Według badań TNS OBOP, najbardziej znaną marką spośród portali i serwisów internetowych jest niezmiennie Onet.pl. W październiku 2004 roku znajomość portalu wśród internautów wyniosła 96%. Niewiele mniej, bo 91% internautów, rozpoznaje Wirtualną Polskę, a 77% zna Interię.
Przedstawione wyniki pochodzą z ciągłego badania TNS Interbus realizowanego co miesiąc przez TNS OBOP na reprezentatywnej próbie 1000 mieszkańców Polski powyżej 15 roku życia. W badaniu sprawdzano znajomość wspomaganą portali i serwisów internetowych wśród internautów.
Na prowadzeniu niezmiennie utrzymuje się Onet.pl. Za nim Wirtualna Polska i Interia. Ponad połowa internautów zna również portal Gazeta.pl oraz polską wersję wyszukiwarki Google. Wysoko w rankingu uplasowały się witryny stacji radiowych - Rmf.fm oraz Radia Zet oraz serwisy operatorów komórkowych - Idea.pl, Era.pl oraz Plusgsm.pl.

Znajomość polskich portali i witryn wśród internautów
Według badania deklaratywnego Net Track, najbardziej znaną marką jest Onet.pl. 72% internautów zaznaczyło we wrześniu, że raz w miesiącu odwiedziło ten portal. Drugi znany podmiot - Wirtualną Polskę - odwiedziło 60% internautów, a Interię - 42% internautów.

Procent internautów, którzy odwiedzili najbardziej znane portale według badania Net Track