Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

96% internautów zna Onet.pl , 91% - WP.pl

Według badań TNS OBOP, najbardziej znaną marką spośród portali i serwisów internetowych jest niezmiennie Onet.pl. W październiku 2004 roku znajomość portalu wśród internautów wyniosła 96%. Niewiele mniej, bo 91% internautów, rozpoznaje Wirtualną Polskę, a 77% zna Interię.

Przedstawione wyniki pochodzą z ciągłego badania TNS Interbus realizowanego co miesiąc przez TNS OBOP na reprezentatywnej próbie 1000 mieszkańców Polski powyżej 15 roku życia. W badaniu sprawdzano znajomość wspomaganą portali i serwisów internetowych wśród internautów.

Na prowadzeniu niezmiennie utrzymuje się Onet.pl. Za nim Wirtualna Polska i Interia. Ponad połowa internautów zna również portal Gazeta.pl oraz polską wersję wyszukiwarki Google. Wysoko w rankingu uplasowały się witryny stacji radiowych - Rmf.fm oraz Radia Zet oraz serwisy operatorów komórkowych - Idea.pl, Era.pl oraz Plusgsm.pl.

96% internautów zna Onet.pl , 91% - WP.pl

Znajomość polskich portali i witryn wśród internautów

Według badania deklaratywnego Net Track, najbardziej znaną marką jest Onet.pl. 72% internautów zaznaczyło we wrześniu, że raz w miesiącu odwiedziło ten portal. Drugi znany podmiot - Wirtualną Polskę - odwiedziło 60% internautów, a Interię - 42% internautów.

96% internautów zna Onet.pl , 91% - WP.pl

Procent internautów, którzy odwiedzili najbardziej znane portale według badania Net Track