Przychody z reklamy online w USA wyższe o 38%.

Przychody z reklamy internetowej w pierwszym kwartale 2006 wyniosły w USA 3,9 miliarda USD, wynika z najnowszego raportu IAB i PricewaterhouseCoopers. W stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku, w którym przychody wyniosły 2,8 miliarda USD, nastąpił wzrost o 38%.

Zyski z reklamy internetowej w czwartym kwartale 2005 wyniosły 3,6 miliarda USD, czyli były o 6% niższe od tych z pierwszego kwartału 2006.

Przychody z reklamy online w USA wyższe o 38%.

Kwartalne przychody reklamy online w USA

Raport nie zawiera szczegółowych danych na temat przychodów z poszczególnych kategorii reklam, gdyż takie są publikowane raz na pół roku.

Interactive Advertising Bureau i PricewaterhouseCoopers oszacowali wartość amerykańskiego rynku reklamy internetowej w 2005 roku na 12,5 miliarda USD.