8fish z aplikacją dla marki Vichy
- Artur Małek,
- 03.12.2009, godz. 11:14
Firma 8fish przygotowała interaktywną aplikację dla Vichy z grupy L'Oréal.
Kampania dla Vichy wsparta jest działaniami reklamowymi na Facebook.
Aplikacja "Podaruj różę" ma na celu wypromowanie wprowadzonej niedawno na rynek gamy produktów odżywczo-nawilżających z wyciągiem z róży, Vichy Essentielles. Kwiat róży wykorzystano jako element komunikacji marketingowej ze społecznościami internetowymi.
Pojawiająca się w boksach reklama rozliczana w modelach CPC/CPM kierowana jest do grupy celowej marki.
Kliknięcie w reklamę i zatwierdzenie aplikacji umożliwia przesłanie znajomym użytkownika unikalnego prezentu - róży. Prócz wyboru osób, którym przesłana zostanie aplikacja, internauta ma także możliwość komunikowania o podarunku w niebezpośredni sposób - poprzez publikację informacji o otrzymaniu wirtualnego kwiatka w specjalnym boksie w swoim profilu. Umożliwia on także wskazanie osób, które przyjęły prezent.