7 osób + agencja dla lokalnego eBay

Polski oddział eBay zaczynał bardzo skromnie. W warszawskim biurze pracował jedynie Przemysław Pluta, dyrektor marketingu. W pół roku od otwarcia serwisu w polskiej domenie zespół zwiększył się do siedmiu osób.

Powiększenie polskiego zespołu eBay.pl do siedmiu osób pozwala na nowe inicjatywy. Oddział zaczął więc wydawać internetowy eBay-telegram adresowany do użytkowników platformy, który zawiera aktualne informacje dotyczące eBay'a. Działania te, mające na celu poprawić wizerunek platformy, monitoruje agencja PR Sigma, która w połowie sierpnia podpisała stałą umowę o obsłudze PR na rok, z możliwością jej przedłużenia na kolejne lata.

Obok powiększenia oddziału w Polsce, dwukrotnie powiększył się dział obsługi klienta zlokalizowany w Berlinie. Obsługuje on wyłącznie polską platformę aukcyjną.

Aktualnie na platformie aukcyjnej zarejestrowanych jest około 360 tysięcy użytkowników. Z miesiąca na miesiąc wzrasta też liczba osób odwiedzających serwis. W sierpniu eBay.pl był piętnastą najchętniej odwiedzaną witryną przez polskich internautów - na polskie i zagraniczne strony eBay weszło ponad 1,54 mln użytkowników z Polski, co stanowi wzrost o ponad 30% w porównaniu do poprzedniego miesiąca.