Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

7,2 mld na reklamę graficzną w USA

Przez pierwsze dziewięć miesięcy roku 2006 amerykańscy reklamodawcy wydali 7,2 mld USD na internetową reklamę graficzną, o ponad 1 mld USD więcej niż w tym samym okresie roku ubiegłego, informuje TNS Media Intelligence.

W ciągu pierwszych dziewięcu miesięcy 2005 wydatki na reklamę typu "display ads" wyniosły w USA 6,1 mld USD.

Najbardziej rosną wydatki na reklamę w wyszukiwarkach, w tempie większym niż 30% rocznie, nie obejmują jej jednak szacunki TNS MI. Wydatki na reklamę graficzną mają 18% dynamikę wzrostu.

Głównym motorem wzrostu wydatków na reklamę online są średnie i małe firmy. Jak informuje TNS Media Intelligence, 50 największych amerykańskich reklamodawców koncentruje się na reklamie w innych mediach. - Pierwsza 50 reklamodawców zwiększyła wydatki na telewizję. Nie wiem z jakiej przyczyny. Być może obstawanie przy tradycyjnych mediach jest dla nich najłatwiejsze - powiedział dla MediaPost Steven Fredericks, dyrektor zarządzający TNS MI.

7,2 mld na reklamę graficzną w USA

Więcej: TNS MI (witryna w języku angielskim)