Agnieszka Szwaj, WP: czekamy na dalsze ożywienie
- internetSTANDARD,
- 19.07.2004, godz. 11:25
Zgodnie z przewidywaniami rynek reklamy online systematycznie rośnie, co było szczególnie widoczne w pierwszym kwartale tego roku. Spodziewamy się, że przyszłe miesiące przyniosą dalsze ożywienie - mówi Agnieszka Szwaj, kierownik zespołu komunikacji w Wirtualnej Polsce.
Wprowadzona przez WP technologia XHTML zapewniła klientom nową jakość kreacji i docierania z przekazem do użytkowników - do tej pory skorzystali z niej min. Peugeot, Era, PKO BP, Telekomunikacja Polska. Wielkie wydarzenia sportowe - Olimpiada, Euro2004 - sprzyjały dodatkowo realizacji projektów sponsoringowych.
Biuro Reklamy WP przygotowuje zmiany w swoim cenniku oraz ofercie i w drugim półroczu
zaproponuje swoim klientom nowe, bardzo ciekawe i efektywne rozwiązania.
Sporo zamieszania wywołały propozycje zmian w ustawie telekomunikacyjnej, mamy nadzieję, że ostatecznie świadczone przez portale usługi będą mogły być oferowane na niezmienionych zasadach.