Agnieszka Szwaj, WP: czekamy na dalsze ożywienie

Zgodnie z przewidywaniami rynek reklamy online systematycznie rośnie, co było szczególnie widoczne w pierwszym kwartale tego roku. Spodziewamy się, że przyszłe miesiące przyniosą dalsze ożywienie - mówi Agnieszka Szwaj, kierownik zespołu komunikacji w Wirtualnej Polsce.

Agnieszka Szwaj, WP: czekamy na dalsze ożywienie

Agnieszka Szwaj

Cały czas na znaczeniu zyskują usługi reklamowe związane z wyszukiwarką oraz nowoczesne formy reklamowe typu scroller, belka rozwijana, megaspot.

Wprowadzona przez WP technologia XHTML zapewniła klientom nową jakość kreacji i docierania z przekazem do użytkowników - do tej pory skorzystali z niej min. Peugeot, Era, PKO BP, Telekomunikacja Polska. Wielkie wydarzenia sportowe - Olimpiada, Euro2004 - sprzyjały dodatkowo realizacji projektów sponsoringowych.

Biuro Reklamy WP przygotowuje zmiany w swoim cenniku oraz ofercie i w drugim półroczu

zaproponuje swoim klientom nowe, bardzo ciekawe i efektywne rozwiązania.

Sporo zamieszania wywołały propozycje zmian w ustawie telekomunikacyjnej, mamy nadzieję, że ostatecznie świadczone przez portale usługi będą mogły być oferowane na niezmienionych zasadach.