Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

61 mld USD na reklamę internetową

Wydatki na reklamę internetową w Stanach Zjednoczonych wzrosną do 61,3 mld USD w 2012, przewidują analitycy Forrester Research w swoim raporcie. W 2007 r. reklamodawcy na reklamę online wydadzą 18,4 mld USD.

W bieżącym roku, reklama internetowa stanowi 8% całego amerykańskiego tortu reklamowego. Za 5 lat szacuje się, że reklamy w internecie będą stanowić już 18% wszystkich reklam na amerykańskim rynku.

Dynamiczny wzrost wydatków na reklamę internetową nadal jest utrzymywany dzięki marketerom, którzy ze swoimi reklamami w internecie nie ograniczają się do jednego formatu.

Obecnie najpopularniejszym formatami są reklamy w wyszukiwarkach, graficzne oraz kampanie emailowe. W ciągu najbliższych pięciu lat na znaczeniu zyskają także reklamy wideo oraz nowe formy reklam (tzw. emerging channels).

61 mld USD na reklamę internetową

Wydatki na reklamę online w USA 2007-2012, źródło: Forrester Research

Wydatki na kampanie wyszukiwarkowe w 2007 r. wyniosą 8,1 mld USD, natomiast w 2012 r. wartość ta osiągnie sumę 25 mld USD, przewidują w raporcie analitycy Forrester Research.

Raport opracowano na podstawie badania 344 reklamodawców wykorzystujących już w swoich kampaniach internet oraz na podstawie przeprowadzonych wywiadów z największymi amerykańskimi firmami mediowymi i sieciami reklamowymi.

Źródło: MarketingVOX