Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

600 tys. chellonautów

Z usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu chello, poprzez sieci telewizji kablowej UPC, korzysta w Europie już ponad 600 tys. osób. W Polsce liczba klientów oscyluje wokół 10 tys.

Z usługi chello, oferowanej przez United Pan-Europe Communications korzysta w 8 krajach Europy łącznie 600 tys. klientów. W Polsce, liczba chellonautów cały czas rośnie bardzo powoli – według ostatnich informacji przekroczyła 10 tys. To niewiele, skoro usługa jest oferowana w Polsce od grudnia 2000 roku, i w porównaniu z 9,9 tys. na koniec I kw. br. Usługa jest oferowana jednak tylko w Warszawie i Krakowie. Po pierwszym kwartale br. tylko 5,4% abonentów telewizji kablowej UPC korzystało z usługi chello, mimo, że w trwających niemal non-stop promocjach cena miesięcznego pakietu (telewizja kablowa i chello) wynosi ok. 169 zł.