41 proc. firm nie pozycjonuje stron
-
- IDG News Service,
-
- 11.01.2011, godz. 11:20
Firma hostingowa przeprowadziła w Wielkiej Brytani badania. Okazało się, że prawie połowa firm nie pozycjonuje swoich stron w wyszukiwarkach internetowych. Jedna czwarta uważa natomiast, że pozycjonowanie stron jest za drogie.

Serwisy społecznościowe - platforma marketingowa
Polecamy:
Zobacz też:
11 proc. firm powiedziało, że poprzednie próby pozycjonowania zawiodły i zraziły ich do kolejnych. Co więcej, tylko 28 proc. małych firm uważa, że rozumie, co daje im zwiększenie liczby odwiedzin ich strony.
Fasthost dodaje, że 27 proc. nigdy nie użyło internetowych metod interakcji z klientem, podczas, gdy 23 proc. używa w tym celu serwisów społecznościowych. 41 proc. małych firm nie ma formularza kontaktowego e-mail, a tylko 6 procent używa chatu do komunikacji z klientami.
Jedna na pięć firm przyznaje, że zbyt małe inwestycje w internetowy marketing będą miały negatywny wpływ na sprzedaż w pierwszym kwartale 2011.
38 proc. Brytyjczyków poszukuje materiałów na stronach społecznościowych, gdy dokonuje zakupów. Tylko jedna trzecia klientów oczekuje, by firmy odpowiadały na negatywne recenzje w sieci. Jedynie 14 proc. firm widzi sens w odpowiadaniu na internetowe opinie.