AGMO wchodzi na polski rynek mikropłatności

Dostawca mobilnych i internetowych rozwiązań płatniczych w Czechach i na Słowacji, zaczął oferować swoje usługi na rynku polskim. AGMO będzie oferować płatności dla e-biznesu: SMS Premium oraz połączenia audiotekstowe.

Utworzenie oddziału AGMO w Polsce to efekt udanego wejścia firmy na rynek słowacki, gdzie działa od 2007 roku. Za sprzedaż usług klientom w Polsce będzie odpowiedzialny nowy oddział z siedzibą w Warszawie. Prezesem Zarządu nowo utworzonej spółki zależnej AGMO w Polsce został Miroslav Hladký, który pełni już funkcję Dyrektora Zarządzającego spółki AGMO w Czechach i na Słowacji. Stanowisko Dyrektora Handlowego w polskim oddziale firmy AGMO pełnić będzie Marcin Marciniuk, który wcześniej pracował w firmie ASUS, gdzie zajmował stanowisko menedżera ds. produktu na Polskę, Czechy i Słowację. W Polsce AGMO oferować będzie płatności dla e-biznesu: SMS Premium i połączenia audiotekstowe oraz zaangażuje się w budowanie bezpośrednich relacji z polskimi klientami, oferując im pełen zakres usług.