Money.pl poprowadzi swoją sieć reklamową wspólnie z Agorą

Agora została wspólnikiem Money.pl, obejmując połowę udziałów w sieci reklamy internetowej Business Ad Network.

Pod koniec 2009 r. Money.pl stworzyło własną sieć reklamy banerowej. Założenie było takie: sieć ma skupiać witryny biznesowe dostarczające treści wysokiej jakości. Pierwszym ważnym wydawcą, który przystąpił do Business Ad Network była Agora.

Teraz Agora stała się także współudziałowcem w BAN. - Od początku wspieraliśmy BAN - serwisy Agory zostały szybko włączone do oferty sieci. Nasze obecne zaangażowanie jest wyrazem wiary w powodzenie tego projektu - mówi Tomasz Józefacki, członek zarządu Agory odpowiedzialny za działalność Grupy w internecie.

- Z perspektywy Money.pl pozyskanie Agory jako partnera w Business Ad Network wzmacnia pozycję rynkową spółki - sieć uzyskuje zaangażowanie dwóch silnych grup internetowych, wykorzystując zasięgi obydwu oraz wiedzę i doświadczenie managerów reprezentujących obie firmy - powiedział Arkadiusz Osiak, prezes zarządu Money.pl

Sieć obejmuje obecnie powierzchnie reklamowe serwisów biznesowych Grupy Money.pl oraz serwisów Agory: Wyborcza.pl, Wyborcza.biz, Gospodarka.Gazeta.pl czy Komunikaty.pl. Jak podaje Money.pl łącznie serwisy BAN docierają miesięcznie do ponad 6 mln użytkowników (za real users, Megapanel PBI/Gemius, luty 2010).

Prezesem Business Ad Network pozostaje Tomasz Pudlis.

Na początku tego roku BAN podpisała umowę z Smart AdServer na dostarczenie usług adserwerowych.