o2 buduje społeczność konsumentek

Za kilka dni w sieci upubliczniony zostanie konsumencki serwis społecznościowy Klientki.pl.

Listopad to dla Grupy o2 jeden z bardziej pracowitych okresów tego roku. 9 dni temu Grupa uruchomiła Ekspert.pl, serwis który działa w modelu Q&A (pytania i odpowiedzi) i ma szansę na dobre pozycjonowanie w Google, a nieco później ruszyła także agencja Brand Karma. Wkrótce światło dzienne ujrzeć ma mikroblog Fejm.pl.

Grupa podjęła także działania zogniskowane wokół internautek płci pięknej. Na rynku ma bowiem pojawić się sieć reklamowa AdKobieta (na początku obejmować ma 16 serwisów). Z kolei najnowsze dzieło Grupy o2 to skierowany do kobiet serwis Klientki.pl. Ma on skupiać kobiety, które chcą doradzić i uzyskać poradę na temat produktów, usług i miejsc.

"Zapowiada się to na ciekawy projekt z roadmapem na lata, który dostarczyć może firmom i marketerom ciekawego insightu konsumenckiego" - czytamy na blogu Grupy.