Adv.pl: rzeczywistość rozszerzona na licencji

Adv.pl podpisała umowę z francuską firmą Total Immersion. Polska agencja posiadła tym samym wyłączność na dostarczanie w Polsce rozwiązań rozszerzonej rzeczywistości oferowanych przez Total Immersion.

"Dotychczasowe zastosowania komercyjne augmented reality w Polsce korzystały z darmowych bibliotek technologicznych, w związku z tym działały zawodnie i cechowały się bardzo ograniczonymi możliwościami formy, miejsca i technologii" - mówi Antoine Brachet, Indirect Channel Manager w Total Immersion.

W technologii oferowanej od niedawna przez Adv.pl nośnikiem przekazu może być niemal wszystko: produkt, jego opakowanie, dowolne obrazy, nie tylko ascetyczny czarno-biały marker wykorzystywany do tej pory w polskich rozwiązaniach AR.

Technologia Adv.pl daje możliwość rozpoznawania także twarzy konsumenta oraz innych obiektów ruchomych.

Dino Metaxas, Business Development Director w Adv.pl - "Wyobraźmy sobie konsumenta, który w rozszerzonej rzeczywistości może użyć swojej twarzy w sklepie internetowym z okularami. Wysokiej jakości aplikacja rozpozna rysy twarzy użytkownika i pozwoli dobrać odpowiedni model okularów. Swoją postać może natomiast wykorzystać w wirtualnej przymierzalni i wybrać kreację na wieczór bez wychodzenia z domu."

Dzięki dostępowi do rozwiązań Total Immersion Adv.pl tworzy także gry i aplikacje mobilne