Momentum Worldwide dla Blipa i na odwrót

Agencja Momentum Worldwide i Gadu-Gadu Network podpisały umowę dotyczącą współpracy promocyjnej serwisu mikroblogowego Blip.pl.

Współpraca agencji Momentum Worldwide oraz spółki Gadu-Gadu Network, właściciela serwisuhttp://Blip.pl polegać ma na podejmowaniu działań promocyjnych i public relations, dotyczących wykorzystywania mikroblogowej formy komunikacji w kreacji wizerunku i budowie marek.

Polscy użytkownicy stopniowo i coraz chętniej przekonują się do wykorzystywania 160 znakowych komunikatów do informowania o tym co aktualnie robią, jak spędzają czas i czym się interesują. GG Network poinformowało wczoraj, że liczba blipujących użytkowników zwiększyła się w ciągu miesiąca o 200 tys. osób, a codziennie wysyłanych jest ok. 30 tys. krótkich wiadomości. Blipowicze korzystają z serwisu na wiele sposobów: najwięcej, bo 45% wiadomości nadawanych jest przez stronę WWW, 30% przez komunikatory - z czego większość przez Gadu-Gadu - i ponad 20% z rozmaitych aplikacji napisanych przez użytkowników Blipa.

Czy popularność Blipa zwiększy się dzięki współpracy z Momentum Worldwide, agencji pozycjonującej się jako ekspert w "phygital marketingu" i specjalizującej się w łączeniu tradycyjnych metod BTL i marketingu bezpośredniego z nowoczesnymi rozwiązaniami świata cyfrowego?

Nasza współpraca polegać ma na promowaniu idei mikroblogingu. Będąc przekonanym o potencjale mikroblogowania oraz biznesowych i trzymając rękę "na pulsie" zaczynamy pracę związaną z budową rynku - mówi Jacek Gadzinowski, Business Development Director w Momentum Worldwide. Sam Gadzinowski jest inicjatorem pierwszego mikrowywiadu z politykiem (kandydatem do Parlamentu Europejskiego), a także walczy o pozyskanie 3000 obserwujących jego profil w serwisie Blip.

Momentum Worldwide i GG Network planują realizację wspólnych działań prosprzedażowych poprzez "ewangelizację" klientów i marek na polu niestandardowych kampanii reklamowych - poinformowano w komunikacie.

Z pewnością współpraca okaże się być korzystna dla obu firm. Blip zyska nowych użytkowników oraz (być może) zainteresowanie reklamodawców, a Momentum Worldwide przyciągnie potencjalnych klientów chętnych do promowania się za pośrednictwem działań phygital marketingowych.

Czytaj także:

Twitter a sprawa polska