Komunijna oferta Ceneo.pl

W serwisie Ceneo.pl należącym do Grupy Allegro została uruchomiona kolejna odsłona sekcji specjalnej - tym razem z okazji Pierwszej Komunii Świętej. Sekcja ta dostarcza użytkownikom gotowe pomysły na podarunki dla dzieci obchodzących to święto.

Specjalna podstrona oferuje użytkownikom możliwość wyboru odpowiednich prezentów spośród wybranych produktów. Specjalne działy, jak np. "Pamiątki" , "Dla pilnego ucznia", "Sport to zdrowie", "Świat komputerów i gier", mają ułatwić użytkownikowi wyszukanie pożądanego podarunku.

Sekcja "Komunijna" będzie dostępna do 17 maja 2009 pod adresem:http://www.ceneo.pl/Prezenty-komunijne. Nie jest to pierwsza sekcja specjalna, która powstała na Ceneo.pl. W zeszłym roku powstała sekcja "Prezenty świąteczne".

Sekcja "Prezenty Komunijne" ma stanowić atrakcję nie tylko dla użytkowników, ale również dla reklamodawców. Na kampanię reklamową w tym dziale zdecydowała się firma Hewlett-Packard. HP branduje sekcję swymi logotypami, wykorzystuje formy reklamowe i boksy sponsorskie, promując serię produktów umożliwiających bezprzewodowe drukowanie (WIFI Printing Campaign).

Promocję i wsparcie kampanii HP zapewniają serwisy grupy GG Network.