System podbić w Gratka.pl

Serwis Moto.Gratka.pl uruchomił nowy system promocji ogłoszeń. Zmiana umożliwia wyróżnianie ogłoszeń na zasadzie "podbić". Użytkownik sam decyduje, ile jest w stanie zainwestować, by jego oferta znalazła się w czołówce listy wyszukiwania.

Nowa funkcjonalność serwisu Moto.Gratka.pl umożliwia wyróżnianie ogłoszeń za pomocą "podbić". Użytkownik może zakupić punkty, dzięki którym "podbija" swoją ofertę. Im więcej punktów wyróżniających ogłoszenie, tym ogłoszenie zajmuje wyższą pozycję na listach wynikowych wśród ogłoszeń wyróżnionych.

Oczywiście użytkownik nie musi ślęczeć przed komputerem podbijając w nieskośczoność swoją ofertę. Zrobi to za niego automatyczne podtrzymanie wyróżnienia, które uaktywnia on na wybrany okres (2, 4, 12, 24, 48 tygodni lub bezterminowo).

Ogłoszenie może być wyróżniane dowolną ilość razy (punkty sumują się).

"To dobra forma promocji dla tych, którym zależy, by ich oferta rzucała się w oczy" - mówi Marcin Piekło, Menedżer Projektów w Gratka Sp. z o.o. - "Warto pamiętać, że pierwsze listy wyszukiwań, na których znajdują się wyróżnione ogłoszenia, odnotowują kilkakrotnie więcej odsłon niż dalsze strony" - dodaje Marcin Piekło.

Cena jednego punktu (podbicia), który wyróżnia ogłoszenie przez siedem dni, to 1,22PLN z VAT. Użytkownik może wyróżnić swoją ofertę dowolną ilość razy oraz dowolną ilością punktów (min 1 punktów - max 10000 punktów).

"Po raz kolejny staramy się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klienta" - mówi Artur Wiśniewski, Prezes Zarządu Gratka Sp. z o.o. - "Nie narzucamy ceny z góry, to rynek ustali rzeczywistą wartość wyróżnienia ogłoszenia" - zauważa Prezes.

W przyszłości Gratka.pl planuje wprowadzić podobne rozwiązanie na swoich pozostałych serwisach.

Podobny system podbić stosuja także serwisy aukcyjne typu all-pay, jak Podbij.pl czy Fruli.pl.