GoldenSubmarine - 8 mln złotych przychodu

W rok po rozpoczęciu działalności agencja interaktywna GoldenSubmarine osiągnęła przychody w wysokości 8 mln zł. Tym samym agencja zbliża się do tak dużych graczy sceny interaktywnej jak np. Adv.pl, która osiągnęła 12 mln zł przychodu w 2008 r.

W 2008 roku, po ponad 7 latach samodzielnego funkcjonowania, dwie agencje interaktywne - poznańska Conecto oraz warszawska isens - zdecydowały się

na połączenie swoich sił. W wyniku fuzji na polskim rynku marketingu interaktywnego pojawił się nowy gracz - agencja GoldenSubmarine.

Najbliższe plany agencja skupia wokół rozbudowy działów strategii, jakości oraz nowych technologii. Szczególny nacisk chce również położyć na rozbudowę narzędzi badawczych. Agencja ma także w planach pozyskiwanie nowych firm, poprzez "akwizycję".

- "Obserwujemy, że rynek agencji interaktywnych coraz bardziej się konsoliduje - zwłaszcza teraz, w okresie spowolnienia gospodarczego. Zamierzamy aktywnie wykorzystać te czynniki i w kolejnym roku zwiększyć przychody przynajmniej o 25%" - mówi Michał Grzybkowski, prezes GoldenSubmarine. - "Chciałbym również zwrócić uwagę na nasz wynik finansowy, który osiągnęliśmy pomimo dużych wydatków związanych z fuzją."

GoldenSubmarine - dane

Przychody: 8 mln złotych

Zysk (netto): 800 tys. złotych

Liczba pracowników: 60

Liczba aktywnych klientów: 50

Liczba użytkowników odwiedzających miesięcznie serwisy opracowane przez agencję: 4,5 miliona

Czytaj też:

Adv.pl: 12 mln zł przychodu w 2008 r.