AdAction sprzedaje reklamę na Gry.pl

Firma AdAction rozpoczęła współpracę ze Spil Games, międzynarodową grupą specjalizującą się w dostarczaniu darmowych gier online. Na mocy zawartej umowy AdAction będzie wyłącznym sprzedawcą reklam w grach oferowanych przez gry.pl, polski serwis należący do Spil Games.

W Polsce Spil Games posiada trzy serwisy: gry.pl, minigry.pl oraz girlsgogames.pl. Najważniejszym z nich i posiadającym największy zasięg jest serwis gry.pl (3 mln real users wg grudniowego Megapanelu PBI/Gemius). Porozumienie między firmami daje AdAction wyłączność na sprzedaż reklam właśnie w tym serwisie. Umowa będzie obowiązywać do końca 2009 roku.

Spil Games posiada 49 serwisów z grami casual w 19 wersjach językowych.

W październiku firma AdAction podpisała porozumienie z siecią reklamy w grach IGA Worldwide. Umowa ze Spil Games jest kolejnym partnerstwem z międzynarodowym graczem z sektora rozrywki on-line.