Nowe serwisy w portfolio sieci Glossy Media

Społecznościowy serwis dla aktywnych zawodowo GoldenLine.pl oraz pięć nowych witryn dla kobiet dołączyły do portfolio sieci reklamy internetowej Glossy Media.

Projekt segmentu Internet w Agora S.A uruchomiony w listopaddzie 2008 r. - sieć Glossy Media oferująca reklamę skierowaną do kobiet, sukcesywnie zwiększa swój zasięg.

Do portfolio sieci dołączyły kolejne serwisy - społecznościowy GoldenLine.pl oraz pięć serwisów kobiecych: Female.pl, Wychowanieprzedszkolne.pl, Szafa.pl, Gwiazdywkuchni.pl oraz Biomedical.pl. Tym samym w portfelu Glossy Media znajduje się ponad 30 witryn (m. in. wybrane serwisy ze stajni o2.pl)

Agora powołując się listopadowe wyniki Megapanelu PBI/Gemius podaje, że łączny zasięg oferty Glossy Media w kategorii "Kobieta" wynosi obecnie 56,71%.

Glossy Media oferuje reklamę skierowaną do sprofilowanych grup kobiet, która jest dobierana kontekstowo. Sieć proponuje swoim klientom m.in. sześć pakietów tematycznych: Kobieta i lifestyle, Kobieta i dziecko, Kobieta i moda, Kobieta i kulinaria, Kobieta i zdrowie oraz Dziewczyna.

Źródło: http://press.gazeta.pl