Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

26,1% Polaków to internauci

Z badań deklaratywnych Net Track wynika, że we wrześniu 26,1% Polaków powyżej 15 roku życia korzystało z internetu. Ich liczba wzrosła do około 7,8 mln.

Najczęściej polscy internauci korzystają z internetu w domu - robi tak aż 60% z nich. W pracy zagląda do internetu 25% użytkowników. Jedna piąta badanych internautów skorzystała z podłączonego do sieci komputera w szkole lub na uczelni.

Codziennie lub prawie codziennie odwiedza sieć 45% internautów, a kilka razy w tygodniu 23%. Rzadziej niż raz na tydzień korzysta z internetu tylko 17% z nich. Powoli zwiększa się więc liczba aktywnych użytkowników.

Najpopularniejszą marką internetową jest wciąż Onet.pl - w tym badaniu, tak jak i sierpniowym 72% internautów przyznało, że odwiedziło ten portal choć raz w miesiącu. Wirtualna Polska zajmuje drugie miejsce w rankingu (60%). Trzecie, już tradycyjnie przypadło Interii (42%) Na kolejnych miejscach jest wyszukiwarka Google (40%) i Gadu-Gadu (co trzeci internauta deklaruje, że zna komunikator).

Badanie przeprowadzone zostało przez firmę SMG/KRC Poland Media S.A., na próbie 2 tysięcy 377 osób w okresie lipiec-wrzesień 2004.