Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

200 mln europejskich internautów

Według raportu Forrester Research liczba użytkowników Internetu w Europie Zachodniej przekroczy w 2006 roku 200 mln, a ich odsetek w całej populacji przekroczy 67%.

Oznacza to wzrost penetracji Internetu w krajach europejskich z obecnych 39% do 67% w ciągu czterech lat. Według prognozy Forrester Research, największym – 70-proc. - odsetkiem internautów w skali całego społeczeństwa będą w 2006 roku mogły poszczycić się Niemcy. W tym czasie regularnie z Internetu korzystać będzie 48,5 mln osób.

Największy wzrost odnotują Francja i Włochy, gdzie liczba użytkowników Internetu powiększy się łącznie o 30 mln. Będą oni stanowili ok. 40% wszystkich internautów w tych krajach. We Włoszech w 2006 roku 33,1 mln osób będzie regularnie korzystać z Sieci. W Wielkiej Brytanii i Francji będzie ich odpowiednio 32,8 mln i 31,3 mln. Skandynawia osiągnie poziom 70% nasycenia rynku jeszcze w 2003 roku.

Obecnie, jak szacuje Forrester Research, w Europie jest 119 mln internautów, z czego najwięcej w Niemczech (30 mln) i Wielkiej Brytanii (20 mln ). Większość regularnych użytkowników Internetu (87%) łączy się z siecią w domu – jedynie 13% surfuje wyłącznie z pracy.