Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

20% w Sieci

20,6% (czyli ponad 6 mln) Polaków w wieku od 15 do 75 lat korzysta z Internetu – taką informację przynosi najnowsza edycja badania NetTrack, przeprowadzonego przez SMG/KRC. To o 0,6% więcej niż przed miesiącem.

Wyniki badania podał PAP. Z opracowania dowiadujemy się, że 30,7% osób mających dostęp do Internetu zagląda do Sieci codziennie, 27,7% - kilka razy w tygodniu, 19,8% - raz na tydzień, 12,5% - kilka razy w miesiącu, zaś reszta (ok. 9%) – raz w miesiącu lub rzadziej (stan na koniec marca 2003 r.).

Zdecydowanie najczęściej użytkownicy łączą się z Siecią z domu (47,9%). 33,3% korzysta z Internetu w szkole lub na uczelni, 23% - w pracy, 22,8% - w kawiarni internetowej, zaś 14,6% - u znajomych.

Najpopularniejszą stroną internetową wciąż jest Onet.pl – 73,4% badanych odwiedziło ją w ciągu ostatniego miesiąca przynajmniej raz. Kolejne miejsca zajmują: Wirtualna Polska (63,9%), Interia (41,1%), Gadu-Gadu (23,2%), Gazeta.pl (15,8%), Google (12,6%) oraz RMF FM (9%).

Polscy internauci najczęściej: przeglądają strony WWW (94,5% badanych), korzystają z poczty elektronicznej (58,9%), pobierają lub wysyłają pliki (42,7%) oraz korzystają z IRC (31%). Nieco mniejszą, ale stale rosnącą popularnością cieszą się również e-zakupy (7,8%) oraz bankowość online (7,9%).