Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

180heartbeats dla Mentosa

Nowy rok Mentos przywitał odświeżonym serwisem www.mentos.pl i nową strategią obecności marki w internecie.

Zmieniony serwis wciąga użytkowników w interakcję z marką specjalnym programem lojalnościowym oraz postaciami "freshmakerów" personifikującymi produkty Mentosa.

Autorem strategii, systemu lojalnościowego i koncepcji kreatywnej jest agencja reklamowa 180heartbeats.

Zespół 180heartbeats powiększył się z początkiem 2008 r. o pięć osób. Piotr "Flamaster" Łupiński objął stanowisko head of motion&interaction, Piotr Zdziebłowski - stanowisko flash developera, Piotr Płachecki został nowym copywriterem, Łukasz Prokopowicz dołączył jako account executive a Diana Słoniewska została office managerem obejmując opiekę nad biurem agencji.

W związku z rozwojem 180heartbeats przeniosła się do nowej siedziby na warszawskiej Sadybie.

http://www.mentos.pl