180heartbeats dla Mentosa
- internetSTANDARD,
- 21.01.2008, godz. 10:39
Nowy rok Mentos przywitał odświeżonym serwisem www.mentos.pl i nową strategią obecności marki w internecie.
Zmieniony serwis wciąga użytkowników w interakcję z marką specjalnym programem lojalnościowym oraz postaciami "freshmakerów" personifikującymi produkty Mentosa.
Autorem strategii, systemu lojalnościowego i koncepcji kreatywnej jest agencja reklamowa 180heartbeats.
Zespół 180heartbeats powiększył się z początkiem 2008 r. o pięć osób. Piotr "Flamaster" Łupiński objął stanowisko head of motion&interaction, Piotr Zdziebłowski - stanowisko flash developera, Piotr Płachecki został nowym copywriterem, Łukasz Prokopowicz dołączył jako account executive a Diana Słoniewska została office managerem obejmując opiekę nad biurem agencji.
W związku z rozwojem 180heartbeats przeniosła się do nowej siedziby na warszawskiej Sadybie.
http://www.mentos.pl