Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

17 milionów użytkowników NTT DoCoMo

NTT DoCoMo, największy japoński operator telefonii komórkowej ogłosił, że jego internetowy serwis telefoniczny i-mode do końca roku będzie miał 17 milionów zarejestrowanych użytkowników. Tym samym dołączy do największych dostawców usług internetowych na świecie.

Ta wprawiającą w osłupienie prognoza jest oparta na informacji, że DoCoMo prowadzi rozmowy z AOL-em, największym dostawcą usług internetowych na świecie. Obie firmy chcą zawiązać alians i razem bezprzewodowo łączyć z Internetem. Współpraca z AOL-em mogłaby pomóc DoCoMo w dostaniu się na rynki światowe i bardzo poważnie zwiększyć popyt na oferowaną przez japońską firmę usługę i-mode. Obecnie ta usługa jest dostępna jedynie w Japonii i w Hong Kongu, gdzie DoCoMo ma 19 procent udziałów w największym hongkońskim operatorze telefonii komórkowej, Hutchison Telephone. i-mode stała się szalenie popularna w Japonii. Dzięki niej firma stała się wiodącym dostawcą usług internetowych, pozostawiając daleko w tyle również prowadzone przez spółkę matkę NTT serwisy Nifty-Serve i OCN, skierowane do właścicieli komputerów osobistych. Usługa i-mode zdobyła 9,5 miliona abonentów w zaledwie 18 miesięcy od uruchomienia, w porównaniu do 3,82 miliona Nifty-Serve i 1,5 miliona OCN, największych w Japonii serwisów, kierowanych odpowiednio do klientów indywidualnych i korporacyjnych.