MySpace.com w portfelu Ad.Net

Od początku sierpnia sprzedażą reklam w serwisie społecznościowym MySpace zajmuje się sieć Ad.Net.

Oficjalna polska wersja jednego z najpopularniejszych na świecie serwisów społecznościowych (140 mln profili) wystartowała w czerwcu bieżącego roku, ale już wyniki Megapanelu PBI/Gemius za maj usytuowały go na 12 miejscu w kategorii "Społeczności". Odwiedziło go wówczas blisko milion użytkowników (979 240 real users) z Polski, generując ponad 40 milionów odsłon (40 939 108 page views).

O wyborze sieci reklamowej przez MySpace zadecydowało przede wszystkim doświadczenie Ad.Net w reklamowej obsłudze serwisów społecznościowych. Jesteśmy podekscytowani, że zaczynamy współpracę z Ad.Netem na tak szybko rozwijającym się polskim rynku - najszybciej rosnącym rynku w Europie Wschodniej. Wybraliśmy Ad.Net ze względu na ogromne doświadczenie ze społecznościami internetowymi takimi jak nasza-klasa.pl. Daje nam to ogromną korzyść przy dostarczaniu rozwiązań reklamowych lokalnym i międzynarodowym reklamodawcom - powiedział Joey Van den Worm, Head of Networks/Third party sales w Europie.

MySpace na tle innych społecznościówek wyróżnia się przede wszystkim dużą popularnością wśród artystów z całego świata promujących swoją twórczość w serwisie (8 mln profili). W MySpace.com w 2005 roku

odbyła się premiera płyty "Confessions on a Dance Floor" Madonny, a także premierowe nagrania popularnych zespołów jak Black Eyed Peas i R.E.M. Swoje profile mają już polscy artyści m. in. Myslovitz, Vader, kabaret Mumio, czy teatr Dramatyczny.