Nominowani do Mixx Awards Polska

IAB Polska ogłosiło listę nominowanych do nagród Mixx Awards 2007 przyznawanych za najlepsze kampanie reklamowe w marketingu interaktywnym. Nagrody otrzymują także osoby, które najbardziej przyczyniły się do rozwoju branży interaktywnej w Polsce.

Nagrody Mixx Awards są wybierane przez jury na które składają się: przedstawiciele klientów (m.in. Procter&Gamble), domy mediowe i agencje oraz członkowie IAB Polska.

Do konkursu zgłoszono 54 kampanie w czterech kategoriach.

Oto lista nominowanych kampanii:

Kampania wizerunkowa:

MediaCom - PUMA Create

Opcom Grupa Eskadra - Puma Kreacja

Performance Media - Gazeta.pl

Wprowadzenie nowego produktu na rynek:

Media Contacts / FFCreation - Auto Okazja GE Money Bank

MediaCom - PUMA Create

MindShare - Samsung F300

Bezpośredni odzew (direct responce):

Opcom Grupa Eskadra - Puma Kreacja

Performance Media - Direct response dla Piotr i Paweł

Performance Media - Zoptymalizowany katalog produktów hoopla.pl

Najlepsze zastosowanie nowych mediów:

MediaCom - PUMA Create

MindShare Interaction - Volvo C30

ZenithOptimedia Group - Garnier czysta skóra

Życiowe dokonania:

Adam Dyba

Tomasz Kolbusz

Sławomir Stępniewski

E-marketer roku:

NIKE

Polkomtel

Youtube.pl

Agencja roku:

FFCreation

Heureka

HYPERmedia Isobar

ZED Digital

Gala wręczenia nagród Mixx Awards 2007, na której zostaną ogłoszeni zwycięzcy, odbędzie się jutro (8 listopada) w klubie M25 w Warszawie, w ramach Forum IAB.

Wiecej: http://www.mixx-awards.pl/