Reklamy na niszowych serwisach bardziej przyciągają

Badania Media Screen, , których wyniki mają być opublikowane w przyszłym tygodniu, dowiodły, że użytkownicy zwracają większą uwagę na te same reklamy, gdy te pojawiają się na mniej uczęszczanych stronach odwiedzanych miesięcznie przez mniej niż 1 mln unikalnych użytkowników.

Reklamy produktów na mniejszych serwisach okazały się bardziej interesujące niż analogiczne reklamy na serwisach o liczbie użytkowników przekraczającej miesięcznie 1 mln (UU).

Dyrektor ds. badań z Media Screen - Kate Riegner skomentowała dla Media Post - Użytkownicy są bardziej zaangażowani na mniejszych serwisach, które zajmują się interesującą ich tematyką. Jeśli pozyska się ich uwagę lub zaangażowanie, będą skłonni okazać większe zainteresowanie reklamami, które im zaserwujesz.

Riegner dodała też, że internauci uważają, że na interesujących ich serwisach pojawiają się wyjątkowo ciekawe reklamy.

Media Screen przebadała 1356 użytkowników szerokopasmowego internetu.

Pełen raport ma być opublikowany w przyszłym miesiącu.