W programie uwzględnione są przerwy, które będzie wyznaczała prowadząca.
Rejestracja uczestników - poranna kawa i herbata
Wprowadzenie - przegląd portali social media wraz z wskazaniem potencjału sprzedażowego
Jeśli zastanawiasz się czy lepiej prowadzić fanpage czy może Twittera, czy Pinterest w ogóle sprzedaje i czy Instagram służy tylko do budowania wizerunku - nie martw się, odpowiem na te i inne pytania podczas przeglądu portali.
Skąd i jak pozyskiwać leady w social media?
Nie samą reklamą człowiek żyje. Omówimy sposoby pozyskiwania leadów przez posty, aplikacje i nietypowe akcje. Dowiemy się gdzie szukać potencjalnych klientów.
Narzędzia potrzebne do monetyzacji w mediach społecznościowych
Jak korzystać z monitoringu sieci, co analizować w narzędziach statystycznych, w czym przetrzymywać dane o leadach - przyjrzymy się fajnym narzędziom potrzebnym w sprzedaży.
Lunch
Pielęgnowanie leadów i social CRM
Jak skutecznie pielęgnować leady, po co, gdzie je przetrzymywać i czym powinny cechować się dobre social CRM, jakie dane się przydają i jak je wykorzystywać?
Model EEIA, consumer journey oraz case study
Poznamy model sukcesu, jak decyzję podejmują klienci i gdzie możemy na nich wpływać. Przedstawię też ciekawe przykłady kampanii.
Social media a inne narzędzia marketingowe: landing page, email marketing itd.
Social media to jedno z narzędzi internetowych. Pokażę jak łączyć nasze działania z innymi narzędziami w sieci.
Podsumowanie i zakończenie
© Copyright 2024 International Data Group Poland S.A.
00-131 Warszawa, ul. Grzybowska 2/44
tel. +48 22 3217800