Coraz więcej aplikacji wykorzystuje trend relacjonowania i opowiadania o swojej firmie oraz produktach/usługach za pomocą codziennych, audiowizualnych materiałów publikowanych na takich serwisach jak Snapchat, Instagram lub Messenger. Zapewnia to firmom na przykład wzrost świadomości marki, promocję ich wydarzeń, procesów rekrutacyjnych, kampanii marketingowych. Które rozwiązanie wybrać? Na szkoleniu dowiesz się, jak tworzyć efektowne treści w duchu trendu semi-live, poznasz praktyczne wskazówki wykorzystania Snapchata czy Instagrama, a także zobaczysz najbardziej kreatywne i inspirujące przykłady marketingowego wykorzystania niestandardowych aplikacji takich jak Vine, Tinder czy funkcję Facebook Live do promowania marki.
Korzyści dla Uczestników:
Wydarzenie skierowane do osób, które są odpowiedzialne za sprzedaż w Internecie, zarządzanie obszarem e-commerce, a w szczególności:
Weź udział w warsztatach, wykorzystaj zdobyte umiejętności i zwiększ swoją sprzedaż w Internecie!
© Copyright 2024 International Data Group Poland S.A.
00-131 Warszawa, ul. Grzybowska 2/44
tel. +48 22 3217800