Pricing dynamiczny umożliwia zaproponowanie w czasie rzeczywistym ceny dopasowanej do różnych segmentów klienta i warunków, w których dokonuje on transakcji. Łącząc to z możliwościami pricingu behawioralnego, czyli wywarcia wpływu na postrzeganie ceny przez klienta, sprzedawca jest w stanie zwiększyć przychód i zysk transakcji. Od 20 lat takie podejście stosują linie lotnicze, od kilku lat giganty handlu jak Amazon i Walmart, a dzięki obecnej technologii narzędzia te są dostępne obecnie dla każdej działalności ecommerce.
Korzyści dla uczestników:
Na szkoleniu poznasz mechanizmy, które powodują, że decyzje klienta nie zawsze są racjonalne. Dowiesz się czym jest pricing dynamiczny i behawioralny. Przybliżymy zasady i techniki efektywnego zarządzania cenami w e-commerce odnoszące się do tych mechanizmów. Dowiesz się jak wpływać na decyzje zakupowe klientów by maksymalizować ich satysfakcję oraz Twój zysk. Poznasz też zalety i niebezpieczeństwa pricingu dynamicznego.
Weź udział w warsztatach, wykorzystaj zdobyte umiejętności i zwiększ swoją sprzedaż w Internecie!
© Copyright 2024 International Data Group Poland S.A.
00-131 Warszawa, ul. Grzybowska 2/44
tel. +48 22 3217800