PROWADZĄCA:
Barbara Stawarz
managing director Content King oraz content marketing director Havas Worldwide w Polsce
Szkolenie poświęcone jest budowie strategii content marketingowej – z czego powinna być zbudowana, żeby osiągała nasze cele biznesowe i jak dobierać tematykę treści, by angażować użytkowników. To szczególnie ważne w 2016 roku, kiedy użytkownicy cierpią na ogromne przeładowanie informacyjne, a coraz więcej firm tworzy nieskończone ilości treści. Najczęściej nieskutecznych treści. Szkolenie zwieńczy warsztat z budowy strategii.
Inbound marketing, czyli sztuka bycia odnajdywanym w sieci. O tym także będziemy mówić na szkoleniu w kontekście dobrej dystrybucji treści. Ale zanim zaplanujemy dystrybucję, podejmiemy temat dobrych treści. Zasady webwritingu oraz techniki wpływu społecznego będą naszymi sprzymierzeńcami w walce o uwagę konsumenta.
Uczestnicy szkolenia poznają:
PROWADZĄCA:
Barbara Stawarz
managing director Content King oraz content marketing director Havas Worldwide w Polsce
Wydarzenie skierowane do osób, które są odpowiedzialne za sprzedaż w Internecie, zarządzanie obszarem e-commerce oraz pozyskiwanie leadów i subskrybentów, a w szczególności:
Weź udział w warsztatach, wykorzystaj zdobyte umiejętności i zwiększ swoją sprzedaż w Internecie!
© Copyright 2024 International Data Group Poland S.A.
00-131 Warszawa, ul. Grzybowska 2/44
tel. +48 22 3217800