Szymon Lisowski - Konsultant Digital Marketingu, Socjomania Sp. z o.o.
Najmłodszy na świecie trener Digital Marketing Institute, organizacji certyfikującej umiejętności w zakresie marketingu internetowego. Egzamintrenerski tej instytucji ukończył z wynikiem plasującym go w pierwszej 5-tce najlepszych zdających.
Doświadczenie zdobywał prowadząc działania i kampanie reklamowe dla marek działających zarówno w sektorze B2B, jak i B2C, w szczególności w branżach: travel, IT, edukacja, media i rozrywka oraz e-commerce. Jego zadaniem była budowa i rozwój strategii marketingowej z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji. Specjalista do spraw kampanii reklamowych w serwisie Facebook oraz zarządzania społecznościami.
Przeprowadził audyt, w oparciu o który opracował strategię działań w mediach społecznościowych dla Akademii Leona Koźmińskiego. W podobnym zakresie wspierał też pozostałe projekty, nad którymi opiekę sprawowała Socjomania, dokonując audytów oraz asystując przy tworzeniu i wdrażaniu strategii.
Autor artykułów poświęconych marketingowi w social media, które ukazały się m.in. w Marketingu w Praktyce, czy magazynie Marketer+.
© Copyright 2024 International Data Group Poland S.A.
00-131 Warszawa, ul. Grzybowska 2/44
tel. +48 22 3217800