Ustalenie optymalnych cen w e-commerce stanowi szczególne wyzwanie. Klienci mają nieograniczony dostęp do porównywania cen, ale również do oceny wartości produktów i usług. W sprzedaży on-line mamy do czynienia z praktycznie nieograniczoną globalną konkurencją. Dodatkowo, nowe modele zakupowe klientów typu ROPO, odwrócone ROPO czy ROTOPO stwarzają potrzebę opracowania spójnej polityki cenowej w e-commerce oraz tradycyjnych kanałach sprzedaży – multi-channel pricing.
Dlaczego warto wziąć udział?
Poprzez skuteczną politykę cenową firmy działające w e-commerce mogą nie tylko budować przewagę nad konkurencją, ale też osiągać lepsze wyniki finansowe. Dzięki wprowadzeniu 1% podwyżki cen można uzyskać aż 4-krotnie większy wzrost zysku operacyjnego w porównaniu do obniżenia kosztów stałych o 1%. O tym, jak umiejętnie kształtować ceny w e-commerce będziemy mówili podczas warsztatu. Uczestnicy dowiedzą się, jak prezentować ceny produktów i usług w SAAS. Pokażemy także zaawansowane formy pricingu, jakimi są dynamiczne ceny oraz multi-kanałowa polityka cenowa.
Weź udział w warsztatach i dowiedz się:
Warsztaty będą spojrzeniem na pricing w e-commerce, który – choć często pomijany przez menedżerów – może przynieść duże korzyści. Podczas sesji pokażemy potencjał wzrostu zysku poprzez wykorzystanie pricingu w e-commerce. Całość oprzemy na naszym wieloletnim doświadczeniu i wiedzy z dziedzin: pricingu, ekonomii behawioralnej, psychologii ekonomicznej w połączeniu z doświadczeniami z naszych licznych projektów pricingowych. Serdecznie zapraszamy do udziału!
Piotr Jastrzębski, Ekspert, Pricing LAB
Grzegorz Furtak, Ekspert, Pricing LAB