E-commerce i digital sales w B2B. Jak zwiększyć skuteczność sprzedaży wykorzystując kanał online?

 

Sprzedaż do klienta biznesowego jest kojarzona z tradycyjnymi metodami nawiązywania relacji na spotkaniach, konferencjach czy targach. Okazuje się jednak, że cyfrowa rewolucja dotknęła również ten rynek. Według badań CEB ok. 57% procesu zakupowego B2B zamyka się, zanim klient skontaktuje się z handlowcem. Oznacza to, że rozpoczyna się w przestrzeni cyfrowej znacznie wcześniej, niż zaczną działać handlowcy. Wymaga to zupełnie innego zorganizowania procesu sprzedaży i marketingu, nowych kompetencji sprzedawców oraz stosowania narzędzi, dzięki którym dotrzemy do potencjalnych klientów na bardzo wczesnym etapie procesu sprzedażowego.

Dlaczego warto wziąć udział?

Podczas warsztatów dowiesz się jak docierać do tych nowych – samodzielnych klientów, jak przygotować sprzedawców i marketerów na kontakt decydentami biznesowymi oraz jakich narzędzi i metod użyć aby skutecznie konwertować interakcje cyfrowe na realne efekty sprzedażowe.
 
Weź udział warsztatach i dowiedz się:

  • jak zmienił się współczesny nabywca biznesowy
    • metody i źródła poszukiwania informacji i dostawców
    • czynniki decydujące o zakupie
  • jak wygląda zmiana i rozwój procesów sprzedażowych i marketingowych
    • generowanie leadów
    • dynamiczna degmentacja
    • konwersja prospektu na lead
    • działania posprzedażowe w modelach odnawialnych
  • jakimi narzędziami i metodami warto się posługiwać?
    • digitalizacja tradycyjnych interakcji – spotkania, konferencje, targi
    • pomiar konwersji i skuteczności działań
    • długotrwała edukacja klienta – lead nurturing
    • automatyzacja marketingu i scoring klientów
    • wsparcie sprzedaży działaniami treściowymi
  • jak wyglądają najciekawsze przykłady zintegrowanych działań marketingowo-sprzedażowych na rynku B2B

Maksymalna liczba uczestników: 30
O udziale decyduje kolejność zgłoszeń - zapraszamy do rejestracji! (BRAK MIEJSC)

 

Wiele ostatnio się mówi o nowoczesnym marketingu B2B – o roli content marketingu czy social sellingu – podczas tych warsztatów przejdziemy od słów do czynów. Zamienimy teorię w praktykę aby ułatwić jak najszybsze wdrożenie wszystkich omówionych praktyk w Twojej firmie. Zapraszam!

Łukasz Kosuniak, Ekspert Marketingu B2B
B2B Power Group