Sprzedaż do klienta biznesowego jest kojarzona z tradycyjnymi metodami nawiązywania relacji na spotkaniach, konferencjach czy targach. Okazuje się jednak, że cyfrowa rewolucja dotknęła również ten rynek. Według badań CEB ok. 57% procesu zakupowego B2B zamyka się, zanim klient skontaktuje się z handlowcem. Oznacza to, że rozpoczyna się w przestrzeni cyfrowej znacznie wcześniej, niż zaczną działać handlowcy. Wymaga to zupełnie innego zorganizowania procesu sprzedaży i marketingu, nowych kompetencji sprzedawców oraz stosowania narzędzi, dzięki którym dotrzemy do potencjalnych klientów na bardzo wczesnym etapie procesu sprzedażowego.
Dlaczego warto wziąć udział?
Podczas warsztatów dowiesz się jak docierać do tych nowych – samodzielnych klientów, jak przygotować sprzedawców i marketerów na kontakt decydentami biznesowymi oraz jakich narzędzi i metod użyć aby skutecznie konwertować interakcje cyfrowe na realne efekty sprzedażowe.
Weź udział warsztatach i dowiedz się:
Wiele ostatnio się mówi o nowoczesnym marketingu B2B – o roli content marketingu czy social sellingu – podczas tych warsztatów przejdziemy od słów do czynów. Zamienimy teorię w praktykę aby ułatwić jak najszybsze wdrożenie wszystkich omówionych praktyk w Twojej firmie. Zapraszam!
Łukasz Kosuniak, Ekspert Marketingu B2B
B2B Power Group