Co jeszcze zrobić w SEO gdy już wszystko zostało zrobione?

Z SEO na poziomie podstawowym ma do czynienia każdy manager sklepu internetowego. Problem jednak stanowi optymalizacja elementów skomplikowanych technicznie i technologicznie, o których trudno wyczytać w książkach i Internecie, a które stanowią tajemną wiedzę pozycjonerów wprawionych przez lata doświadczeń w swój fach. Czasami wdrożenie niewielkich zmian może nieść ogromne wzrosty ruchu organicznego z wyszukiwarek. Przykładem może być choćby zmiana architektury serwerowej, która w przykładzie analizowanym podczas warsztatów sprawiła, że ruch wzrósł o kilkadziesiąt procent. Między innymi właśnie takie praktyczne zagadnienia będą poruszane podczas warsztatu.

Dlaczego warto wziąć udział?

W czasie sesji pokażemy zarówno aspekty technologiczne, jak i dużo praktycznej wiedzy związanej z optymalizacją strona internetowych. Powiem, jak pozornie małe zmiany (np. rozbudowa treści, zmiana w przekierowaniach, wzrost ilości podstron) przyczyniły się do dużych wzrostów ruchu organicznego. 

Warsztaty pokażą, co stoi na przeszkodzie rozwoju ruchu i jakie elementy optymalizacyjne przynoszą realne efekty. Powiem także co robić, gdy pozornie wszystko zostało już zoptymalizowane.

Weź udział w warsztatach i dowiedz się:

  • jak zmiana serwera przyczynia się do zmiany ruchu
  • jak wdrożenia AMP przyczyniają się do zmiany ruchu
  • jaki wpływ ma zwiększenia site’a witryny na wzrosty w Google
  • jak wpływają parametry behawioralne na stronie (długość ruchu i współczynnik odrzuceń) na ruch organicznych z Google
  • jak przekierować (301) z podobnych tematycznie witryn na wzrost ruchu z Google
  • o 50 elementach optymalizacyjnych, które powinien zrealizować e-commerce manager – lista do wykorzystania

Maksymalna liczba uczestników: 30
O udziale decyduje kolejność zgłoszeń - zapraszamy do rejestracji! 

 

Podczas warsztatów uczestnicy otrzymają konkretne, bardzo praktyczne wskazówki związane z optymalizacją sklepów internetowych – zarówno pod kątem elementów stosunkowo nieskomplikowanych, jak i tych zaawansowanych technologicznie i koncepcyjnie. Z drugiej strony celem warsztatów będzie rozszerzenie postrzegania SEO i pokazanie, że pozycjonowanie stron internetowych to nie tylko zdobywanie linków i poprawa kodu witryny. Zapraszam!

Wojciech Szymański, ekspert ds. e-marketingu, e-commerce, Prezes Zarządu,
Ideo Force Sp. z o.o.