Jak zaprojektować stronę produktu, aby naprawdę dobrze sprzedawała?

 

Strony produktów są punktem krytycznym na ścieżce zakupowej. W skutecznych sklepach trafia na nie nawet ponad 70% ruchu przychodzącego. Liczba ta rośnie, im lepszą strategię długiego ogona w SEO wdrożył sklep. Co ważnie, klienci, którzy rozpoczynają wizytę w sklepie od poszukiwania konkretnego produktu wiedzą konkretnie, po co przyszli – a więc planują zakup w najbliższej przyszłości, lub są już do niego gotowi. Z badań zachowań klientów wiemy, że to tam często podejmują oni decyzję: kupić czy wyjść?

Nie ma jednak jednego wzorca dobrej strony produktowej, bo każdy sklep internetowy jest specyficzny. Stosując jednak systematyczne podejście badawcze i optymalizację, jesteśmy w stanie podnieść współczynniki mikrokonwersji na tych stronach nawet o 300%.

Weź udział w specjalistycznych warsztatach i dowiedz się:

  • Co sprawia, że strona produktowa dobrze konwertuje?
    Jakie czynniki wziąć pod uwagę projektując architekturę informacji? Jakie problemy z jakością danych odciągają klientów od zakupu? Na co zwrócić uwagę w projektowaniu graficznym? Jak podejść do cross-sellingu i up-sellingu, aby naprawdę zwiększać wartość koszyka?
  • Jakie typowe błędy projektowe zawierają strony produktów?
    Jak wyróżnić akcje primary, secondary na stronie produktu? Jak prowadzić uwagę użytkownika w zamierzony sposób? Jakich zapisów ceny unikać, które położenie przycisków akcji obniża konwersję, jakie są najczęściej spotykane problemy z prezentacją cech i opisów produktów?
  • Jak optymalizować stronę produktu w oparciu o dane?
    Jakie miary konwersji i mikrokonwersji wybrać, aby podejść w analityczny sposób do optymalizacji stron? Jakich narzędzi użyć, aby zbudować kompletne i szczelne środowisko do ciągłego udoskonalania tych stron?

Wymagania:
Ten warsztat przeznaczony jest dla osób posiadających już podstawową wiedzę z obszaru User Experience oraz umiejętność analizy danych z wykorzystaniem Google Analytics.

Brak miejsc

Twoje strony produktów notują wysoki współczynnik odrzuceń? Zapraszam na warsztaty, podczas których nauczysz się w praktyce, co na nich poprawić, aby stały się bardziej skuteczne. Dowiesz się jakich wskaźników użyć, aby ocenić jakość strony produktowej, oraz jakich narzędzi używać, aby ją zoptymalizować.

Jacek Popko, Managing Director,
Usability LAB