Google Analytics dla zaawansowanych.

 

Google Analytics to najpopularniejsze na świecie narzędzie, z którego korzystają praktycznie wszystkie e-commerce’y. Jednak, aż 97% kont Google Analytics jest niewłaściwie skonfigurowanych, przez co zbierają złe dane i wprowadzają w błąd. Konfiguracja nie polega jedynie na wklejeniu magicznego kodu na stronie – narzędzie trzeba pod tę stronę wyregulować.

Dlaczego warto?

Zapraszam na warsztat, który wypełniony jest poradami, trikami i pomocnymi ćwiczeniami. W trakcie warsztatu znajdzie się również wiele okazji, by omówić jaki jest związek między Google Analytics, a Twoimi konkretnymi potrzebami w firmie.

Biorąc udział w warsztacie, dowiesz się, jak wykrywać problemy z kodami śledzenia lub ulepszanie kodów śledzenia dla zaawansowanego użytku, jak zautomatyzować raportów Google Analytics w Excelu oraz jak pozyskiwać danych Google Analytics, by tworzyć istotne wskazówki.

W programie warsztatu:

  • Jak wygląda prawidłowa konfiguracja Google Analytics
  • Jak robić zaawansowaną analizę raportów podstawowych
  • Techniki tworzenia raportów niestandardowych z wykorzystanie Google Analytics API, Google Sheets, Google Data Studio
  • Testowanie i optymalizacja z wykorzystaniem Google Optimize
  • Modelowanie atrybucji

Brak miejsc

Od pewnego czasu używasz Google Analytics, aby dowiedzieć się jak użytkownicy odbierają Twoją stronę internetową, a teraz jesteś już gotowy na to, by zostać mistrzem Google Analytics w Twojej firmie. Ten zaawansowany warsztat Google Analytics ma na celu przenieść Twoje umiejętności na następny poziom.
Zapraszam!

Maciej Lewiński, Trener Google AdWords i Google Analytics