Digital influencerzy w komunikacji marki - o tym, jak współpracować z twórcami od A do Z.

 

Według badań, influencer marketing to obecnie najszybciej rosnący kanał pozyskiwania klientów on-line. Działania w tym obszarze pochłaniają coraz większy procent budżetów, a marki chętnie decydują się na świadomą, długoterminową i świetną jakościowo współpracę z Twórcami, których obraz i komunikaty są spójne z ogólnymi założeniami marki. Aż 48 proc. kampanii z udziałem influencerów w segmencie B2C to współprace długoterminowe. Marketerzy, którzy zdobyli już doświadczenie w tym segmencie przyznają, że są to działania bardzo efektywne, m.in. dlatego, że dają możliwość skierowania komunikatu prosto do grupy targetowej. Precyzyjnie dopasowane treści, natywny content, zaangażowanie i kreatywne koncepcje - to tylko jedne w wielu zalet współpracy z digital influencerami.

Dlaczego warto wziąć udział w tym warsztacie?

Zmianę w sposobie myślenia marketerów o influencer marketingu widać wyraźnie w rosnącej rok do roku liczbie napływających briefów oraz liczbie finalnie zrealizowanych kampanii. Niemniej jednak, w tak dynamicznie rozwijającym się środowisku, kluczowa jest stała edukacja rynku - i takie jest nasze zadanie! Szkolimy i doradzamy, jak umiejętnie wykorzystać potencjał wideo content marketingu i marketingu influencerów.Uczestnicy warsztatów dowiedzą się między innymi, jak stworzyć dobrze dobrany duet - marka i influencer. Bazując na doświadczeniu i znajomości rynku, opowiemy jak dobierać pary o największym potencjale marketingowym. Skupimy się na tym, co najistotniejsze w całym procesie tworzenia i realizacji kampanii, a więc działaniach, które przynoszą satysfakcjonujące efekty dla wszystkich trzech podmiotów: marki, twórcy i odbiorcy.

Kilka kluczowych punktów programu:

  • Marka i influencer - jak stworzyć idealny duet?
  • Modele i możliwości współpracy - co influencerzy oferują markom?
  • Autentyczność komunikacji - jak wypracować spójną i zgodną koncepcję?
  • Strategiczna współpraca - jak zaplanować długoterminowe działania?

Ostatnie wolne miejsca! Zarejestruj się już dziś, by zarezerwować warsztat

Dziś współpraca marek z twórcami internetowymi to codzienność. Biorąc pod uwagę wyniki i skuteczność takich działań - a także ich dostępność - warto dowiedzieć się, jak najlepiej dobierać influencerów do współpracy i o czym KONIECZNIE pamiętać planując takie działania. Zapraszam na nasz warsztat!

Łukasz Głombicki, Head of Communications, LifeTube