Jak programmatic pomaga zwiększyć efektywność kampanii reklamowych firm e-commerce.

Programatyczny zakup kampanii reklamowych na stałe wszedł do kanonu działań marketerów. I nic dziwnego – jego udział w kampaniach display (w tym video) w Polsce w ubiegłym roku wyniósł ponad 30% (dane IAB Polska). Wydaje się, że to sporo, jednak w Europie zachodniej wynik ten zbliża się do 50%, co oznacza, że w Polsce ten model zakupu kampanii internetowych będzie prawdopodobnie dynamicznie rósł. Taki model zakupu wraz z precyzyjną analityką, wzbogacony o możliwość wykorzystania danych, zarówno własnych, jak i partnerów zewnętrznych, pozwala znacząco podnieść efektywność komunikacji. Jeśli dodamy do tego możliwości retargetingu oraz narzędzia DCO (Dynamic Creative Optimization) okazuje się, że nasze możliwości prowadzenia działań marketingowych znacząco się poszerzają.

Podczas warsztatów odpowiemy na pytania: co wyróżnia programmatic od tradycyjnego zakupu mediów? Jak zwiększyć sprzedaż dzięki reklamie programmatic? Czy w reklamie efektywnościowej można zapomnieć 

o wizerunku? Jak komunikować się z klientami na każdym etapie ścieżki zakupowej? Jakie narzędzia w zakresie reklamy mogą ułatwić codzienną pracę i zwiększyć efektywność kosztową? Dodatkowo, przeprowadzimy sesję demo, podczas której założymy przykładową kampanię dla klienta z branży e-commerce. 

 

Dlaczego warto wziąć udział?

Znajomość współczesnego rynku reklamy i narzędzi wzmacniających jej efektywność są kluczowe dla wszystkich tych, którzy chcą z sukcesem prowadzić biznes. Z warsztatów dowiesz się,  że sprawne i skuteczne wykorzystanie programmatic advertising w działaniach marketingowych pozwoli lepiej zoptymalizować twój budżet marketingowy, da ci szansę zdobycia i wykorzystania informacji, które ciężko byłoby zgromadzić w kampaniach tradycyjnych i nie jest to wcale trudne.

Weź udział w warsztatach i dowiedz się:

  • czym jest reklama programmatic,
  • jak prowadzić komunikację opartą na danych,
  • jaki zaplanować i prowadzić kampanię w zależności od etapu na ścieżce zakupowej,
  • jak zbudować wizerunek w grupie docelowej i jak do niej dotrzeć,
  • jak skorzystać ze sztucznej inteligencji i pozwolić algorytmom pracować na Twój sukces,
  • jak zarządzać komunikacją – scenariusze rotacji kreacji i retargeting produktowy,
  • jak sprawić by prowadzenie kampanii było łatwe i efektywne kosztowo.
  • Warsztaty kierowane są do wszystkich osób odpowiedzialnych za działania marketingowe w firmach 
  • e-commerce, w szczególności do menedżerów i dyrektorów e-commerce. 
Maksymalna liczba uczestników: 30
O udziale decyduje kolejność zgłoszeń na konferencję - zapraszamy do rejestracji!  (BRAK MIEJSC!)

Serdecznie zapraszamy wszystkich tych, którzy już wykorzystują lub planują wprowadzić model programmatic advertising w swoich działaniach marketingowych oraz chcieliby dowiedzieć się, jak lepiej zoptymalizować swój budżet w tym zakresie. Powiemy w jaki sposób zbierać dane, a następnie, jak efektywnie je wykorzystać do komunikacji na ścieżce do konwersji. Podczas sesji demo pokażemy w kilku prostych krokach, jakie decyzje należy podjąć, aby kampania RTB odniosła sukces.

Maciej Musioł

Commercial Director,
Adform

Maja Smolarek

Senior Platform Solutions Specialist,
Subject Matter Expert DSP,
Adform