Skuteczne wykorzystanie digital video w e-commerce.

Digital video to format reklamy, który przyciąga uwagę, angażuje a użytkownicy chętnie dzielą się nim w mediach społecznościowych. Konsumenci lubią konsumować treści video, gdyż jest to łatwe, przyjemne, często zabawne, a czasami dodaje wiedzy. Marketerzy z kolei widzą w formatach video szanse na duży zwrot z inwestycji (ROI). Trudno im się dziwić. Z jednej strony konsumenci kupują pod wpływem reklam video (wg różnych raportów od 74% do 90%), z drugiej wyszukiwarki uznają content video za wartościowy, a w końcu z trzeciej strony – w ciągu najbliższych trzech lat szacuje się duży wzrost oglądalności video w sieci, wg CISCO będzie to 82% do 2022.

Dlaczego warto wziąć udział?

W trakcie warsztatu uczestnicy dowiedzą się, jak we właściwy sposób włączyć działania videomarketingowe do strategii e-commerce. Pokażemy i omówimy najciekawsze przykłady z rynku e-commerce (polskiego i amerykańskiego). Oprócz tego warsztat zostanie oparty o praktyczny case sklepu internetowego Mall.pl, z którym stworzyliśmy świąteczną viralową kampanię MALLkołaj. Filmy z tej kampanii zanotowały organicznie ok. 8 mln wyświetleń. Kampania wystartowała kilka dni przed Black Friday, trwała do końca grudnia, a jej przygotowanie trwało niecały miesiąc. 

 Weź udział w warsztatach i dowiedz się:

  • jak powstają reklamy video, które sprzedają
    • preprodukcja i proces kreatywny
    • testy contentu
    • dystrybucja contentu i optymalizacja 
  • ile naprawdę kosztuje powstanie digital video
  • jak uniknąć "przepalenia" budżetu
  • jakie błędy popełniłem w produkcji digital video
  • przegląd digital video, zrealizowanych dla e-commerce

Jeśli jeszcze nie próbowaliście digital video w Waszych kampaniach marketingowych, lub spróbowaliście, ale wyniki były niezadowalające to zapraszam Was na warsztaty. Szczególnie zaproszeni są specjaliści i decydenci działów marketingu.

Podczas warsztatu będziemy dyskutować na forum i pracować w grupach. Uczestnicy otrzymają również indywidualne zadania do wykonania. Każdy z uczestników może przyjść z własnym filmem (lub nawet koncepcją), możemy omówić case na forum lub podczas indywidualnej konsultacji. Podczas jednej z wcześniejszych edycji E-commerce Standard, w czasie warsztatów narodziła się kampania dla Mall.pl. Może i w Waszym przypadku nasze spotkanie stanie się inspiracją do stworzenia np. wyjątkowej świątecznej kampanii o potencjale viralowym? 

Maksymalna liczba uczestników: 30
O udziale decyduje kolejność zgłoszeń na konferencję - zapraszamy do rejestracji!  (BRAK MIEJSC!)

 

Każdego dnia 100 godzin contentu video atakują Was i Waszych klientów. Co można zrobić by to właśnie Wasz film był oglądany, szerowany, a przede wszystkim by zakończył się przejściem na Waszą platformę? Porozmawiamy i przećwiczymy to, w jaki sposób możecie się przebić do świadomości odbiorców. Dzięki warsztatom poznacie najlepsze praktyki wykorzystania digital video w e-commerce. Poznacie odpowiedź na pytania: w jaki sposób zwiększyć zasięg i konwersję, jak sensownie zbudżetować i zaplanować kampanię z wykorzystaniem digital video. A także jakie KPI i pytania postawić przed agencją videomarketingu.

Karol Wyszyński, CEO, Los Videos,