eCommerce 2011

To piąta edycja naszego raportu. Prezentujemy w nim wyniki naszego - przeprowadzanego do trzech lat - badania polskich sklepów internetowych. Jak długo działają? Ile produktów sprzedają? Jakie zagrożenia i szanse widzą na rynku? Jakie sumy i na co wydają w zakresie marketingu? Jakie są preferowane przez polskich klientów formy płatności? Kto jest liderem w zakresie wsparcia logistyki w polskich e-sklepach? Na wszystkie te pytania odpowiada nasze badanie. W tym publikujemy także wyniki innego projektu poświęconego e-mail marketingowi. Firma Sare po raz ósmy zbierała opinie użytkowników poczty elektronicznej na temat preferencji w jej stosowaniu w życiu codziennym i pracy zawodowej. Czy wiedzą Państwo, że większość z nas ma aż 3 konta pocztowe! Piszemy też o najnowszych trendach na rynku e-commerce w Polsce takich jak np. pożyczanie. Prawnicy kancelarii Baker McKenzie opisują zaś skutki ostatniego wyroku Trybunału Sprawiedliwości UE w zakresie wykorzystania znaków towarowych konkurentów do pozycjonowania się w wynikach wyszukiwarek.

Jeżeli jesteś zainteresowany dostępem do materiału podaj adres e-mail