o2.pl walczy o wyrobionych odbiorców

Pardon! - dziennik polityczno-społeczny o2.pl obok informacji własnych, przeglądów prasy polskiej i zagranicznej, codziennych przeglądów blogów, komentarzy i analiz redakcji, stawia na opinie zaangażowanych internautów. Przed redaktorami postawiono zadanie formułowania wyrazistego komentarza, czasami kpiarskiego, wyłapującego niedopowiedzenia, bądź też wzmacniającego te informacje, na które inne media położyły za mały nacisk lub je przeoczyły.

- Pardon w zamierzeniu ma być wpływowym miejscem nie tyle na mapie internetu, co wszystkich mediów - mówi Michał Brański, wydawca portalu o2.pl. - Na płaszczyźnie biznesowej naszym celem jest uzupełnienie oferty portalu o treści adresowane do wymagającego, starszego odbiorcy, który ma nawyk regularnego czytania dzienników opiniotwórczych i kupowania tygodników opinii. Jest to grupa docelowa ceniona przez reklamodawców - wystarczy zajrzeć na strony Polityki, Newsweeka i Wprost.

- Walczymy o najbardziej wyrobionego odbiorcę, z wyższym wykształceniem i aspiracjami - zapowiada redaktor naczelny serwisu, Kamil Lodziński, wyłoniony z grona członków redakcji newsowej portalu. - Tekst nie odda w pełni tego, co widzimy na ekranie telewizora lub słyszymy w radio, dlatego będziemy starać się wykorzystywać możliwości, jakie daje internet, czyli łączyć wszystkie sposoby przekazu - zapowiada Kamil Lodziński.

Portal o2.pl chce do końca pierwszego kwartału 2007 roku uruchomić kilka projektów internetowych niezwiązanych z dotychczasowym profilem działalności.

- W wielu segmentach rynku internetowego widzimy zastój i szansę na nowe otwarcie i podział udziałów - mówi Michał Brański.

o2.pl w ciagu ostatnich miesięcy "mnoży byty", czyli otwiera kolejne serwisy, często bardzo podobno do już istniejących w sieci o2.pl: Wrzuta.pl - Smog.pl, Egoisci.pl - Pudelek.pl, ale też nowe jak LuxLux o dobrach luksusowych.

Pardon.pl