Śledź zlecenia

Bank BPH PBK SA jako pierwszy w Polsce wprowadził do systemu bankowości elektronicznej MultiCash przeznaczonego dla swoich klientów korporacyjnych autorski pakiet usług "Statusy i Zlecenia".

MultiCash to modułowa platforma bankowości elektronicznej, obecnie oferowana przez 10 banków w Polsce. Oprogramowanie przeznaczone jest dla klientów korporacyjnych oraz międzynarodowych. 5 maja br. BPH PBK jako pierwszy w Polsce wprowadził do systemu MultiCash możliwość przeglądania informacji o statusach przesłanego do banku zlecenia. Wprowadzenie tej funkcjonalności była wynikiem wyraźnej sugestii klientów wyrażonej w badaniu rynku, które bank zamówił w TNS OBOP - podano w oficjalnym komunikacie Departamentu Bankowości Elektronicznej banku.

Nowy moduł udostępnia bieżący podgląd statusu operacji zleconych programem MultiCash (5 typów statusów: przyjęte do realizacji, oczekujące – zlecenie oczekujące na zasilenie rachunku, odroczone – oczekujące zlecenie z przyszłą datą realizacji, która została określona w zleceniu klienta, wykonane, odrzucone – zlecenie zostało odrzucone – zawiera opis przyczyny odrzucenia). Daje także możliwość wydruku odpowiedniego dokumentu potwierdzenia zrealizowanej operacji (opatrzonego przy tym klauzulą „Nie wymaga podpisu ani stempla bankowego.”).

W przyszłości, oprócz bieżących danych o statusie zleceń, moduł umożliwi przesyłanie do banku różnego rodzaju dyspozycji, np. zlecenia depozytu.

Pakiet jest częścią 32 bitowej aplikacji MultiCash PRO, współpracuje jednak także ze starą wersją systemu – 2.12.