eSKY.pl: zrealizujemy założenia na 2009 r.

eSKY.pl - internetowe biuro podróży i serwis z biletami lotniczymi przedstawił wyniki finansowe za pierwsze półrocze 2009 roku. Firma zapowiedziała także inwestycje.

eSKY.pl: zrealizujemy założenia na 2009 r.
Na rok 2009 eSKY.pl założyło wzrost przychodów ze sprzedaży o niecałe 60%. Z założeń wynika, że łączne przychody pod koniec roku mają wynieść 115 mln zł. Wzrosnąć mają też zyski - o 100%, co przełożyć się ma na 3 mln zł.

"Pierwsze półrocze pokazało, że w kryzysie rozwój jest możliwy" - pisze firma w komunikacje prasowym.

W pierwszym półroczu zrealizowano 50% tych prognoz, osiągając przychody w wysokości 60,5 mln złotych. W drugim półroczu, serwis nie spodziewa się spadku dynamiki wzrostu.

"Planowane przychody zostaną osiągnięte, zysk netto na koniec roku będzie jednak niższy od planowanego, gdyż środki zostaną przeznaczone na inwestycje w rozwój organiczny oraz związany z nim wzrost zatrudnienia" - pisze firma.

"Poza poszerzaniem grona serwisów partnerskich, korzystających z naszej technologii i naszego wsparcia, chcemy wzbogacić ofertę i zaproponować klientom szereg nowych, innowacyjnych rozwiązań. To jednak wymaga sporych inwestycji" - wyjaśnia Piotr Stępniewski, Prezes eSKY.pl.

W kwietniu partnerami eSKY.pl zostali tak duzi gracze jak Onet i Wirtualna Polska.

Drugie półrocze przyniesie poważne inwestycje w rozwój organiczny. Pojawić się mają nowe usługi. Świeżym rozwiązaniem będzie usługa dynamicznego pakietowania, która umożliwia klientowi samodzielne skomponowanie dowolnej wycieczki, w tym wybór odpowiadającego mu zakwaterowania, środka transportu czy atrakcji turystycznych.

"Wdrożymy również nowatorskie i niespotykane jeszcze w naszym kraju rozwiązania w systemie rezerwacji hoteli online. Przygotowujemy także ofertę ubezpieczeń podróżnych oraz transferów. W ramach usługi transferu, w wybranych miastach Polski zaproponujemy transfer taksówką z domu na lotnisko i z lotniska do domu. Opłata będzie atrakcyjna i stała, niezależnie od tego, jak daleko od lotniska klient mieszka" - wylicza Piotr Stępniewski.