eBid po polsku

Link Online poinformowała o uruchomieniu platformy aukcyjnej we współpracy z angielską eBid.co.uk. Do końca przyszłego roku firma planuje pozyskać 30 tys. użytkowników.

Oferta platformy jest skierowana głównie do małych i średnich przedsiębiorstw. Od 5 listopada działa wersja testowa serwisu, na której można zgłaszać produkty do licytacji.

Link Online jest odpowiedzialny za uruchomienie przedsięwzięcia, działania operacyjne, marketingowe oraz strategię rozwoju platformy.

Zobacz również:

„Docelowo nasz serwis będzie składać się z 3 różnych specjalistycznych platform: aukcyjnej, wanted oraz swap” – powiedział Marcin Musiolik, Business Development Manager.

Trzecia pod względem wielkości na rynku brytyjskim platforma aukcyjna eBid.co.uk ma zapewnić nowemu przedsięwzięciu know-how.

Przedstawiciele Link Online zamierzają do końca 2002 roku pozyskać 30 tys. użytkowników. eBid.pl chce zarabiać na reklamach oraz na opłatach pobieranych od firm, które będą umieszczały swoje oferty w ramach aukcji. Prowizje od transakcji nie będą pobierane aż do umocnienia się eBidu na polskim rynku.

Planowane jest również połączenie serwisu z jednym z portali horyzontalnych. Wszystkie elementy platformy transakcyjne w wersji polskiej mają się pojawić w Internecie do końca 2002 roku. Łączna wartość inwestycji LinkOnline w eBid.pl ma wynieść 1,5 mln PLN.