e-commerceSTANDARD 2013 - zapraszamy na konferencję

Konferencja e-commerceSTANDARD 2013 to wspaniała okazja do zdobycia najnowszej wiedzy dotyczącej marketingu w sieci. To miejsce wymiany doświadczeń i poglądów, okazja do zapoznania się z najciekawszymi case studies podczas licznych wystąpień i paneli dyskusyjnych.

Tegoroczna konferencja odbędzie się w Warszawie, w dniach 19 i 20 września bieżącego roku pod hasłem „O krok przed konkurencją”.

Podczas konferencji zaprezentujemy wyniki ankiety dotyczącej aktualnej sytuacji polskiego e-commerce. To już piąty rok z rzędu, kiedy dr inż. Grzegorz Szymański z Politechniki Łódzkiej zaprezentuje dla uczestników e-commerceSTANDARD wyniki szczegółowych badań w tym zakresie. Wsparcia w analizie danych udzieli Magdalena Borowik, ekspert telekomunikacyjny z jedenastoletnim doświadczeniem w branży, niegdyś IDC Polska, obecnie IDG Research Services.

Swoja obecnością zaszczyci nas Mateusz Gordon, International e-commerce Segment Manager w Gemius Polska. Wystąpienie eksperta Gemius pt. „Porównanie eCommerce: Polska, Europa, USA, Azja.” nakreśli uczestnikom konferencji najnowsze trendy, zarówno w kontekście zachowania konsumentów, jak i pod kątem rozwoju technologicznego sklepów internetowych. Zaprezentowane zostaną najciekawsze case studies sklepów internetowych, odzwierciedlających poziom rozwoju branży e-commerce w różnych regionach świata. Uczestnicy e-commerceSTANDARD 2013 będą mieli zatem okazję zaobserwować, na jakim etapie rozwoju znajduje się nasze rodzime e-komersy, a także czego warto uczyć się od się od innych, a czego inni mogą uczyć się od nas.

Tematykę i elementy programu e-commerceSTANDARD 2013 zespół internetSTANDARD dobierał na podstawie merytorycznych konsultacji z przedstawicielami największych i najbardziej doświadczonych firm w branży. Ich wiedza to niezawodna busola na niepewnych wodach e-commerce. Podczas spotkań Rada Programowej e-commerceSTANDARD 2013 gościliśmy m.in. przedstawicieli takich marek jak Nike, TrustedShops, eStoreMedia, ITI Neovision, Ruch, Weltbild czy Siódemka.

Od poprzedniej konferencji e-commerceSTANDARD minął jedynie rok, jednak w tym czasie rynek zdążył zmienić się w sposób zasadniczy. Mając ten fakt na uwadze, zespół internetSTANDARD postanowił przygotować dla uczestników tego wydarzenia bloki programowe odpowiadające na najbardziej kluczowe aspekty wiedzy niezbędnej do właściwego rozeznania trendów rysujących się na horyzoncie. Wśród nich:

  • BRANDING / JAKOŚĆ

  • RYNEK / PRAKTYKA

  • OPTYMALIZACJA / KONKURENCJA

  • BIGDATA / TRENDY

  • STRATEGIA HONDLOWA / UTRZYMANIE KLIENTA

Zapraszamy do odwiedzenia  strony konferencji ecommerceSTANDARD 2013. Rejestracja do dnia 15 sierpnia br. oznacza bardzo duży rabat! Zachęcamy do skorzystania ze zniżki grupowej – w tym celu możesz skontaktować się bezpośrednio z zespołem internetSTANDARD. Pragniesz przeszkolić własny zespół? Zapewniamy atrakcyjne warunki! Możesz również potraktować konferencję jako incentive bądź zaprosić partnerów handlowych i kadrę zarządzającą. Możliwości jest bez liku! Zapraszamy na e-commerceSTANDARD 2013, do zobaczenia w Warszawie 19 i 20 września!