Zwiększa się oglądalność wideo w sieci

W ciągu ostatnich sześciu miesięcy, zasięg transmisji wideo online w USA, zwiększył się o 18%.

Oglądanie klipów wideo przez internet jest popularniejsze wśród mężczyzn (52%), niż kobiet (48%). Mężczyźni są też dużo bardziej zaangażowani w oglądanie wideo online. Spędzali oglądając je średnio dwie godziny miesięcznie. Najdłużej, średnio dwie godziny i dwadzieścia minut, klipy wideo oglądała grupa mężczyzn w wieku 25-34 lata. Kobiety oglądały średnio godzinę i dwadzieścia minut wideo miesięcznie. W okresie od października 2005 do marca 2006 zasięg transmisji zwiększył się o 18%.

W marcu, internauci w USA, zainicjowali ponad 3,7 miliarda strumieniowych transmisji wideo.

Klipy oglądane w tzw. prime-time stanowią 16% wszystkich, więcej osób (22%), ogląda wideo przez internet w weekendy.

Oglądalność klipów wideo zwiększyła się we wszystkich grupach, a więc także wśrod najstarszych i najmłodszych użytkowników internetu.

Badanie zostało przeprowadzone przez firmę comScore, która bada aktywność, oraz profil demograficzny 1,5 mln amerykańskich internautów. Badania oglądalności przekazów wideo, Video Metrix, dotyczyły jednak mniej licznej grupy.

Więcej: comScore